حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

 

 
مشرق به عکسي منحصر به فرد از آل سعود دست يافته است که در آن "فيصل بن عبدالعزيز" شاه اسبق سعودي در حال تبرک‌جويي به شکاف ديوار خانه کعبه در رکن يماني (مستجار) که محل خروج حضرت فاطمه بنت‌اسد، مادر اميرالمؤمنين علي بن ابي‌طالب عليهم‌السلام بوده است، ديده مي‌شود.


ادامه مطلب ...
آشنایی با برندگان جایزه صلح نوبل(2)

 

آیا اتحادیه اروپا شایستگی دریافت جایزه صلح نوبل را دارد؟ کشورهای این اتحادیه در دوره استعمار قدیم و جدید چه جنایاتی را مرتکب شده اند؟ دخالت کشورهای اروپایی در کشتار مردم بی گناه در کشورهای مختلف چه قدر بوده است؟ کارنامه حقوق بشری اتحادیه اروپا چقدر با مفاد وصیت نامه آلفرد نوبل همخوانی دارد؟با گزارش ویژه مشرق همراه شوید.



ادامه مطلب ...

 

 
پژو تنها در زمان ورشكستگي به فكر بازار پر جاذبه ايران مي افتد و اين داستان تكراري گويا قرار است به زودي محقق شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادي وبلاگ موعود،به نقل از مشرق، ماه ها است كه خودروسازان كشور به محاق رفته و تنها در برخي رپرتاژ آگهي هاي ميليوني شاهد تبليغات اين صنعت به گل نشسته هستيم.

 


ادامه مطلب ...
با عقب نشینی گارد امنیتی؛
منابع خبری دقایقی پیش از یورش مخالفان مرسی به کاخ ریاست جمهوری مصر خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران شبکه خبری العربیه دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد: در پی افزایش شدت تظاهرات مردمی در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری مصر ، نیروهای گارد ریاست جمهوری عقب نشینی کرد.



ادامه مطلب ...
بي خبري و بي احتياطي يكي از پرستاران رسيدگي كننده به وضع عروس ملكه انگليس در حفظ اسرار سرانجام به مرگ مشكوك وي منجر شد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، چند روزي بعد از بستري شدن عروس ملكه انگليس كه پزشكان احتمال بارداري وي را مي دادند، توجه رسانه هاي جهان به اين مساله جلب شد زيرا نوزادي كه اين زوج به دنيا مي آيد، پادشاه يا ملكه آينده انگليس خواهد بود.


ادامه مطلب ...
شهدای عاشورا-1
در راه، تنها چیزی که از خدا خواستم این بود که وقتی بالای سرش می‌رسم، زنده باشد و به خدا قول دادم که دیگه هیچ چیز ویژه‌ای از او نمی خواهم...

 


ادامه مطلب ...
یادداشت حسین شریعتمداری:
ديشب شبكه تلويزيوني CNN در تماس مستقيم با بيت المقدس سخنان نتانياهو درباره آتش بس را پخش مي كرد. كاش صدا و سيماي خودمان حالت به شدت تحقير شده او را همراه با اظهارات متكبرانه 8 روز قبل وي پخش كند و اين دو حالت را براي مردم شريف ايران و ساير ملت هاي مسلمان به مقايسه بنشيند. چه تكبري داشت 8 روز قبل و چه حقارتي دارد امروز.


ادامه مطلب ...
پيوندها